Ενημέρωση φίλων για ό,τι παράγεται από τη μέλισσα, το σταφύλι και την ελιά, και όχι μόνο.

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

36. Απολογισμός μελισσοκομικής χρονιάς

Συνηθίζεται στο τέλος κάθε χρονιάς, (ημερολογιακής, ακαδημαϊκής, εργασιακής..), να γίνεται ένας απολογισμός. Στο τέλος λοιπόν της πρώτης μου μελισσοκομικής χρονιάς αισθάνομαι  την ανάγκη να κάνω τον δικό μου απολογισμό.
Η αλήθεια είναι πως η αλλαγή των επαγγελματικών μου δραστηριοτήτων, τον τελευταίο χρόνο, ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να μου συμβεί και επαληθεύει περίτρανα τη γνωστή φράση ότι η χειρότερη ημέρα στη φύση δεν μπορεί να συγκριθεί καν με την καλύτερη ημέρα στο γραφείο!



Μεταφέροντας τον μελιτοεξαγωγέα. Είναι ωραίο να εχείς ανθρώπους πρόθυμους να βοηθήσουν.
Η ενασχόλησή μου με τη μελισσοκομία μού προσέφερε μεγάλη  ικανοποίηση σε πολλούς τομείς. Μου δόθηκε η ευκαιρία
να ασχοληθώ με αυτό που πραγματικά μου αρέσει.
να διαθέσω το χρόνο μου δημιουργικά, χωρίς υπηρεσιακές δεσμεύσεις. 
να γνωρίσω ανθρώπους και να κάνω νέους φίλους.
να βρεθώ κοντά στη φύση και σε ανθρώπους που ζουν από αυτήν, όπως και εγώ τώρα.
 
να επισκεφτώ αρκετές περιοχές.
 
Και όλα αυτά βέβαια,

να οδηγούν σε μία, για μένα τουλάχιστον, ικανοποιητική ποσότητα παραγωγής μελιού.

Συγκεκριμένα, η φετινή «σοδειά» περιλαμβάνει:

  • Μέλι βελανιδιάς (ή αλλιώς, μέλι δάσους, όπως εμφανίζεται στο εμπόριο)
  • Μέλι ανθέων (το γνωστό ανθόμελο)
  • Μέλι πεύκου με αρκουδόβατο (ο αρκουδόβατος είναι αναρριχώμενο φυτό που φύεται μεταξύ άλλων και στη Χαλκιδική και φημίζεται για την ιδιαίτερη γεύση που δίνει στο μέλι).


Κλείνοντας, θα ήθελα πραγματικά να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν με την αγάπη, τη συμπαράσταση και την εμπιστοσύνη τους, σε αυτό το νέο μου εγχείρημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου