Ενημέρωση φίλων για ό,τι παράγεται από τη μέλισσα, το σταφύλι και την ελιά, και όχι μόνο.

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

35. Μια Βασίλισσα στο Άγιο Όρος

 
 
Επισκέπτομαι συχνά το Άγιο Όρος, όμως η επίσκεψη του Ιουνίου του 2010 ήταν ξεχωριστή από πολλές απόψεις.
 Ήταν η πρώτη φορά που πήγα παρέα με τα παιδιά μου αλλά και τον πατέρα μου -και οι τρεις γενιές μαζί- και αυτό μου έδινε ιδιαίτερη χαρά.
Επίσης, μία από τις μέρες που ήμασταν εκεί, έτυχε να είναι ημέρα τρύγου των μελισσιών του κελιού. Έτσι, είχαμε την ευκαιρία να συμμετέχουμε σε μια καταπληκτική εμπειρία.
Τα παιδιά ήρθαν για πρώτη φορά σε επαφή με μελίσσια, ενώ ο πατέρας μου και εγώ θυμηθήκαμε τα παλιά και βοηθήσαμε στο τρύγο.




Τα μελίσσια μέσα στις καστανιές

Συρμάτωση πλαισίων, μιά ευκαιρία για καφεδάκι και συζήτηση. 

Απολέπιση

Μελιτοεξαγωγέας


Το τελικό αποτέλεσμα συσκευασμένο

 Το μέλι του κελιού  διατίθεται στα καταστήματα του Αγίου Όρους και διαδικτυακά στο: www.monastiriaka.gr/meli-gyri-c-5_62.html


1 σχόλιο: